ଭୁବନେଶ୍ୱର:ଓଡ଼ିଶାର ଶ୍ରମିକମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଆସିଛି ଏକ ନୂଆ ଖବର। ରାଜ୍ୟ ସରକାର ଚାରି ବର୍ଗର ଶ୍ରମିକଙ୍କ ସର୍ବନିମ୍ନ ଦୈନିକ ମଜୁରିରେ ୬ ଟଙ୍କା ବୃଦ୍ଧି କରିଛନ୍ତି। ଏହି ସଂଶୋଧିତ ମଜୁରି ହାର ୨୦୨୬ ଅକ୍ଟୋବର ୧ରୁ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ ହୋଇଛି।
ଶ୍ରମ କମିଶନରଙ୍କ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ ଅକ୍ଟୋବର ୮ରେ ଏନେଇ ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଜାରି କରିଥିବା ସୂଚନା ମିଳିଛି। ଅତିରିକ୍ତ ପରିବର୍ତ୍ତନଶୀଳ ମହଙ୍ଗା ଭତ୍ତା (Variable Dearness Allowance ବା VDA) ଯୋଗୁଁ ଏହି ବୃଦ୍ଧି ହୋଇଛି।
ସଂଶୋଧିତ ଦୈନିକ ମଜୁରି ଅନୁଯାୟୀ—
ଅଣକୁଶଳୀ ଶ୍ରମିକ:ପୂର୍ବରୁ ୪୭୨ ଟଙ୍କା, ଏବେ ୪୭୮ ଟଙ୍କା।
ଅର୍ଦ୍ଧକୁଶଳୀ ଶ୍ରମିକ:ପୂର୍ବରୁ ୫୨୨ ଟଙ୍କା, ଏବେ ୫୨୮ ଟଙ୍କା।
କୁଶଳୀ ଶ୍ରମିକ:ଏବେ ଦୈନିକ ୫୭୮ ଟଙ୍କା।
ଅତି କୁଶଳୀ ଶ୍ରମିକ:ଏବେ ଦୈନିକ ୬୨୮ ଟଙ୍କା।
ଚାରି ବର୍ଗର ଶ୍ରମିକଙ୍କ ପାଇଁ ଦୈନିକ ୬ ଟଙ୍କା ଅତିରିକ୍ତ ମଜୁରି ଯୋଡ଼ାଯାଇଛି।
ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଅନୁଯାୟୀ, ଗତ ଛଅ ମାସ ମଧ୍ୟରେ ଶିଳ୍ପ ଶ୍ରମିକଙ୍କ ଉପଭୋକ୍ତା ମୂଲ୍ୟ ସୂଚକାଙ୍କ (Consumer Price Index for Industrial Workers) ବୃଦ୍ଧି ପାଇଛି। ଏହି ସୂଚକାଙ୍କ ୧୪୭.୫୦ରୁ ବଢ଼ି ୧୪୯.୮୦ରେ ପହଞ୍ଚିଛି, ଅର୍ଥାତ୍ ୨.୩୦ ପଏଣ୍ଟ ବୃଦ୍ଧି ହୋଇଛି।
ଜୀବନଯାପନ ଖର୍ଚ୍ଚରେ ପରିବର୍ତ୍ତନକୁ ଧ୍ୟାନରେ ରଖି ରାଜ୍ୟ ସରକାର ବର୍ଷକୁ ଦୁଇଥର—ଏପ୍ରିଲ ୧ ଓ ଅକ୍ଟୋବର ୧ରେ—ପରିବର୍ତ୍ତନଶୀଳ ମହଙ୍ଗା ଭତ୍ତା (VDA) ସଂଶୋଧନ କରନ୍ତି।
ଏହି ନୂଆ ହାର ଅକ୍ଟୋବର ୧, ୨୦୨୬ରୁ ଲାଗୁ ହୋଇଛି। ତେବେ ଶ୍ରମିକମାନେ ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷେତ୍ର ଓ ନିଯୁକ୍ତି ସମ୍ପର୍କିତ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ସର୍ବନିମ୍ନ ମଜୁରି ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଉଚିତ।
ପଶ୍ଚିମବଙ୍ଗର ନନ୍ଦୀଗ୍ରାମ ଓ ରେଜିନଗର ବିଧାନସଭା ଉପନିର୍ବା...
ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ମୁଖ୍ୟ ନିର୍ବାଚନ କମିଶନର ଜ୍ଞାନେଶ କୁମାରଙ୍କ...
ଜମ୍ମୁ: ଜମ୍ମୁ-କଶ୍ମୀରର ଜମ୍ମୁ ଜିଲ୍ଲା ଅର୍ଣ୍ଣିଆ ସୀମା ଅଞ...
ପଞ୍ଜାବ ପୁଲିସ ଏକ କଥିତ ପାକିସ୍ତାନ ସମର୍ଥିତ ଆତଙ୍କୀ ଷଡ଼ଯ...
ଚୁପ୍ଚାପ୍’ EC ଅଫିସ ଯିବାକୁ ରାହୁଲଙ୍କ ଯୋଜନା, ବାଟ...
ଉତ୍ତରପ୍ରଦେଶରେ ଆଗାମୀ ୨୦୨୭ ବିଧାନସଭା ନିର୍ବାଚନ ପୂର୍ବରୁ...
ନୋଏଡାର ସେକ୍ଟର-୯୪ସ୍ଥିତ ସୁପରନୋଭା ସ୍ପାଇରା ବିଲ୍ଡିଂରେ ଜ...
Mahadev Online Betting App ମାମଲାର ତଦନ୍ତ ଏବେ ଆହୁରି...